”Nuuska on syöpä” valittiin vuoden parhaaksi 28.4.2017 Suomen syöpäyhdistyksen kampanja ”Nuuska on syöpä” palkittiin eilen Vuoden Huiput -gaalassa. Voitto tuli parhaasta tekstistä ulkomainonta- ja digibannerikampanjana. Mainonnan, muotoilun ja viestinnän ammattilaisista koostunut tuomaristo perusteli valintaan näin: ”Tämän ymmärtävät kaikki, silti oivaltava. Syyllistäminen toimii, samoin lakonisuus, minimalismi ja huumori. Erityiskiitos mediapaikoista. Tekstivetoisuus ja tehokkuus. Jos syöpä-sana on jalkautunut korvaamaan nuuska-sanaa myös kampanjan ulkopuolella, aina vaan paranee.” SSY toteutti kampanjan yhdessä suunnittelutoimisto 358:n kanssa. Kampanjatiimiin kuuluivat Suomen syöpäyhdistyksen, suunnittelutoimisto 358:n ja mediatoimisto Virran: Seppo Soine-Rajanummi, Eeva Ollila, Virve Laivisto, Heidi Löflund-Kuusela, Sami Ruokangas, Anu Kytölä, Kirsi Hakala, Satu Lipponen, Kalle Wallin, Ale Lauraéus, Linda Jakobsson, Kimmo Tupala, Peggy Petrell Yhteiskunnallisuus ja yhteisöllisyys olivat pinnalla Vuoden Huiput kilpailun palkituissa töissä: pääpalkinnon eli Grand Prix´n sai koulukiusaamisen vastainen Mightifier-applikaatio. Yhteiskunnallisesti merkittävät ja luovat markkinointi- ja designteot nousivat jälleen Vuoden Huiput -kilpailun parhaimmistoon. Huomionarvoista oli, että palkittujen joukossa oli useita julkisen tahon toimeksiantoja. Palkituissa oli kattava joukko suuria ja pieniä toimistoja. Eniten huippuja kahmi Hasan & partners. ”Historian kirjoissa maailman vuosi 2016 näytti aika pahalta – harmaalta ja oranssilta. Vuoden Huiput -tuomaristot kuitenkin seuloivat vuodesta esiin hyvän. Luovuus avaa ikkunoita, ratkaisee ongelmia ja ohjaa kohti yhteisiä unelmia”, innosti kilpailun ylituomari Sanna Mander. Parasta suomalaista luovaa suunnittelua palkitsevan kilpailun voittajia juhlittiin 600-hengen gaalassa Tapahtumakeskus Telakalla 27.4.2017. Kultahuipun pokkasi yhteensä 15 kilpailutyötä ja Hopeahuipulla palkittiin 43 työtä.